لپ تاپ اپن باکس جعبه باز

لپ تاپ اپن باکس- جعبه باز

چرا جعبه باز

شاید برای شما هم پیش آمده که دوست داشته باشید کالای مورد‌نظر خود مانند موبایل، تبلت، نوت‌بوک و وسایل دیگر را با قیمتی خیلی پایین‌تر از قیمت واقعی آن خریداری کنید. این اختلاف قیمت می‌تواند دلایل مختلف و ساده‌ای داشته باشد، مثلا فقط درب کارتون آن باز باشد یا محصول فاقد گارانتی باشد، درصورتی که شما از اصل بودن آن مطمین هستید. حتی شما حاضر هستید یک کالا را بدون جعبه و یا با جعبه‌ای مستهلک خریداری کنید و پول کمتری برای آن خرج کنید، یا شاید هم در قبال خط و خشی کوچک بر روی محصول، درحالیکه از لحاظ عملکرد هیچ مشکلی ندارد، تخفیف ویژه‌ای در خرید خود دریافت کنید و آن را به دست آورید. ما در بازار استوک سعی داریم کالاهای دلخواه شما را با قیمتی پایین‌تر در اختیارتان قرار دهیم و با ارایه اطلاعات و عکس‌هایی دقیق از این محصولات، امکان خریدی هوشمندانه را برای شما فراهم کنیم.

قیمت گذاری این نوع کالا ها با توجه به سیاست فروش شرکت های بزرگ ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزانتر از حالت آکبند فروخته  می شوند.

رتبه‌بندی کالاهای این بخش

1. کالاهای در حد نو (گرید A) : این دسته از محصولات از لحاظ عملکرد و شکل ظاهر در بهترین شرایط هستند و تنها ممکن است پکیج آنها طی حمل‌و‌نقل ایراد پیدا کرده، از شرایط اولیه کارخانه خارج شده باشد. مواردی مانند پلمپ باز، فاقد بر چسب سریال و کاملا نو با گارانتی اصلی  در این دسته قرار می‌گیرند.( بیشتر کالایی اپن باکس بازار استوک از این دسته است.)

2. کالاهای خیلی خوب  (گرید B) : این گروه از لحاظ عملکرد بی‌عیب هستند، ولی ممکن است از لحاظ ظاهر دارای ایراد ( جزئی ) مانند خط و خش باشند.

  1.  کالاهای خوب (گرید C) : محصولاتی که در دسته خوب قرار می‌گیرند عملکرد سالمی دارند، ولی دارای مشکل ظاهری مشهودی مانند خوردگی، غرشدگی و یا فرو رفتگی هستند.

4.کالا هایی که فقط به دلیل ارتقا باز شده مانند ارتقا رم وهارد .....

 

**** در نهایت باید به این نکته مهم توجه بفرمایید که کالای اپن باکسی که مجموعه بازار استوک به فروش می رساند از نظر فنی کاملا سالم بوده و به همراه گارانتی و مهلت تست عرضه می شود و با این سیاست در فروش شما خریدار گرامی می توانید لپ تاپ بهتر با قیمت کمتر خریداری کنید موفق باشید****