نوت بوک استوک

 

نوت بوک های صنعتی ، سازمانی ، حرفه ای  و اداری که در اروپا و آمریکای شمالی استفاده می گردند ، پس از اتمام قرارداد فی مابین سازمان با شرکت سازنده نوت بوک ها به صورت عمده جمع آوری و جایگزین می گردند ؛ کالاهای جمع آوری شده را به اصطلاح نوت بوک استوک می گویند .

 به طور مثال نوت بوک خانگی ci5  با  بودجه 400$ قابل تهیه است  , ولی همان مشخصات تجاری برای نوت بوک  موردنظر  به بودجه بالاتر از 2000$ نیاز مند است  .

برندهای  , panasonic  ؛ HP Elitebook workstation ,  DELL  precision  جزء لپ تاپ های بسیار قوی ، صنعتی و همراه با 3 سال گارانتی تعویض می باشند .اکثر این لپ تاپ ها ، دارای مادربورد 8 لایه با بدنه ای محکم از آلیاژ آلمینیوم  و منیزیم است  که در ساخت بدنه موشک و هواپیما مورد استفاده قرار می گیرد. این آلیاژ باعث خنک ماندن و مقاومت بیشتر لپ تاپ در استفاده طولانی مدت میشود. طراحی این لپ تاپ ها به گونه ایی است که کاربر را قادر میسازد حتی بمدت 5 روز یا بیشتر بدون وقفه از لپ تاپ استفاده کند.

این لپ تاپ ها معمولا دارای هاردهای 7200 دور یا SSD ،  گرافیک intel ، NVIDIA Quadro و دربعضی  از مدلهای حرفه ای دارای 4 اسلات رم می باشند که به صورت GRADE A ,B , C , Z . با قیمت های بسیار مناسبتر  ( 75% ارزانتر از قیمت اصلی) قابل تهیه می باشد.

بهترین پیشنهاد برای کاربرهای حرفه ای و یا خانگی  ( معمولا اینترنت در شبها مجانی می باشد با استفاده از این لپتاپها شما می توانید دانلود مجانی و با سرعت بالاتر  )که ساعات زیادی می خواهند از نوت بوک شان استفاده کنند.

 ما با خرید مستقیم از شرکتهای جمع آوری کننده در (اروپا و آمریکا) قادر به فروش نوتبوک های با کیفیت تر و قیمت مناسبتر به همکاران و کاربران عزیز می باشیم .

تفاوت مهم آن با لپ تاپ دست دوم در این است که کاربر خانگی از آن استفاده نکرده است .و همچنین لپ تاپ های دست دوم  معمولاٌ لپ تاپ  های خانگی می باشند که به صورت دست دوم فروخته می شوند که کلاً با لپ تاپ استوک که در پاراگراف فوق توضیح دادشد  تفاوت دارند .

 

BazarStock

نویسنده : بازار استوک